hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > لرستان|آغاز پرداخت غرامت سیل اخیر به کشاورزان سیل‌زده

لرستان|آغاز پرداخت غرامت سیل اخیر به کشاورزان سیل‌زده

وزیر جهاد کشاورزی عمده خسارات بخش کشاورزی در سیل اخیر را مربوط به تخریب سردهنه‌ها، باغات و ایستگاه‌های پمپاژ ذکر کرد و گفت: غرامت سیل اخیر به کشاورزان سیل‌زده پرداخت می‎‏شود.
به گزارش ایکنا، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی امروز، ۲۱ فروردین‌ماه در بازدید از مناطق سیل‌زده پل‌دختر، گفت: سود و کارمزد تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده بخشیده و به مدت سه سال اصل وام آن‌ها استمهال می‌شود.
وی با بیان این‌که سود و کارمزد تسهیلات جدیدی که به کشاورزان خسارت دیده پرداخت خواهد شد، توسط دولت پرداخت می‌شود، افزود: به شرکت‌های بیمه دستور داده شده تا در اسرع وقت ضمن برآورد خسارت، خسارات کشاورزان را پرداخت کنند.
 حجتی ادامه داد: مصوباتی در رابطه با سیل گلستان داشتیم اما در لرستان فرق می‌کند و جبران خسارت‌ها در این استان مصوبات خاص خود را می‌خواهد.
واریز ۸۵۰ میلیون تومان به حساب کشاورزان خسارت‌دیده
علی جهانی، مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به حساب کشاورزان خسارت دیده از سیل واریز شد، گفت: ۸۵۰ میلیون تومان در نخستین مرحله به‌عنوان غرامت به حساب کشاورزان خسارت دیده طرف قرارداد در شهرهای پلدختر و معمولان واریز شد.
وی افزود: این میزان غرامت به حساب دو هزار و ۷۹۱ بهره‌بردار خسارت دیده بخش کشاورزی در لرستان واریز شده است و مرحله دوم واریز غرامت به حساب کشاورزان خسارت دیده به‌زودی آغاز می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد